真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-21

(2023-06-22 07:42:11) 下一个

6-21

Wait patiently with me while I bless you. Don’t rush into my presence with time-consciousness gnawing at your mind. I dwell in timelessness: I am, I was, I will always be. For you, time is protection; you’re a frail creature who can handle only twenty-four-hour segments of life. Time can also be a tyrant, ticking away relentlessly in your mind. Learn to master time, or it will be your master.

Though you are a time-bound creature, seek to meet me in timelessness. As you focus on my presence, the demands of time and tasks will diminish. I will bless you and keep you, making my face shine upon you graciously, giving you peace.

在我赐福给你的时候,请耐心等待我。不要急匆匆地进入我的同在之中,心中被时间意识所困扰。我存在于无时间的境界:我是,我曾经是,我自有永有。对你而言,时间是一种保护;你是一个脆弱的生物,只能处理每天二十四小时的生活片段。时间也可以是一个暴君,在你的思绪中不停地滴答作响。学会驾驭时间,否则它将成为你的主宰。

虽然你是一个受时间束缚的生物,但要试着在无时间的境界中与我相遇。当你专注于我的同在时,时间和任务的压力将减少。我会赐福给你,保护你,使我的脸光照你,赐恩给你,赐你平安。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.