真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-18

(2023-06-18 14:40:57) 下一个

6-18

You are my beloved child. I chose you before the foundation of the world, to walk with me along paths designed uniquely for you. Concentrate on keeping in step with me instead of trying to anticipate my plans for you. If you trust that my plans are to prosper you and not to harm you, you can relax and enjoy the present moment.

Your hope and your future are rooted in heaven,, where eternal ecstasy awaits you. Nothing can rob you of your inheritance of unimaginable riches and well-being. Sometimes I grant you glimpses of your glorious future, to encourage you and spur you on. But your main focus should be staying close to me. I set the pace in keeping with your needs and my purposes.

你是我心爱的孩子。在【立】世界的根基之前,我拣选了你,让你与我一同走过专为你设计的道路。集中精力与我同行,而不是试图预测我对你的计划。如果你相信我的计划是要使你兴盛而非伤害你,你可以放松心情,享受当前的时刻。

你的希望和未来扎根于天堂,那里有永恒的喜悦等待着你。没有什么能夺走你无法想象的财富和幸福的继承权。有时候,我给你一瞥你荣耀的未来,以此鼓舞你和激励你前进。但你的主要关注点应该是与我保持亲近。我根据你的需求和我的目的来设定步调。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.