真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-14

(2023-06-14 20:15:51) 下一个

6-14

I have loved you with an everlasting love. Before time began, I knew you. For years you swam around in a sea of meaninglessness, searching for love, hoping for hope. All that time I was pursuing you, aching to embrace you in my compassionate arms.

When time was right, I revealed myself to you. I lifted you out of that sea of despair and set you down on a firm foundation. Sometimes you felt naked---exposed to the revealing light of my presence. I wrapped an ermine robe around you: my robe of righteousness. I sang you a lobe song, whose beginning and end are veiled in eternity. I infused meaning into your mind and harmony into your heart. Join me in singing my song. Together we will draw others out of darkness into my marvelous light.

我以永远的爱来爱你。在时间开始之前,我就认识你。多年来,你在无意义的海洋中游荡,寻找爱,希望有希望。那段时间里,我一直在追寻你,渴望用怜悯的双臂拥抱你。

当时机成熟时,我向你显现自己。我将你从绝望的海洋中抬起,放在坚固的磐石上。有时候你会感到赤裸——暴露在我同在的明亮光芒之中。我用一件【特殊的】“貂皮”大衣裹住你:我的义袍。我为你唱了一首歌曲,其开头和结尾都被永恒所掩盖。我为你的心思注入了意义,为你的心灵注入了和谐。与我一起唱我的歌吧,我们将一起【联手】把其他人从黑暗中引向我奇妙的光中。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.