真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-10

(2023-05-10 12:49:18) 下一个

5-10

Do not resist or run from the difficulties in your life. These problems are not random ministries; they are hand-tailored blessings designed for your benefit and growth. Embrace all the circumstances that I allow in your life, trusting me to bring good out of them. View problems as opportunities to rely more fully on me.

When you start to feel stressed, let those feelings alert you to your need for me. Thus, your needs become doorways to dep dependency is acclaimed in the world, reliance on me produces abundant living in my kingdom. Thank me for the difficulties in your life since they provide protection from the idolatry of self-reliance.

不要抵抗或逃避生活中的困难。这些问题不是随机发生的事情;它们是为你的利益和成长而精心设计的祝福。接受我允许出现在你生活中的所有环境,并信任我会从中带来益处。把问题看作是更充分地依靠我的机会。

当你开始感到压力时,让这些感受提醒你需要我。因此,你的需要成为进入我国度丰盛生活的门户。感谢生活中的困难,因为它们提供了保护,免受自我依赖的偶像崇拜之苦。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.