真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-9

(2023-05-09 03:50:50) 下一个

5-9

Don’t be so hard on yourself. I can bring good out of your mistakes. Your finite mind tends to look backward, longing to undo decisions you have come to regret. This is a waste of time and energy, leading only to frustration. Instead of floundering in the past, release your mistakes to me. Look to me in trust, anticipating that my infinite creativity can weave both good choices and bad into a lovely design.

Because you are human, you will continue to make mistakes. Thinking that you should live an error-free life is symptomatic of pride. Your failures can be a source of blessing, humbling you and giving you empathy for other people in their weaknesses. Best of all, failure highlights your dependence on me. I am able to bring beauty out of the morass of your mistakes. Trust me, and what to see what I will do.

不要太苛责自己。我可以从你的错误中带来益处。你有限的思维往往回顾过去,渴望撤销你后悔的决定。这是在浪费时间和精力,只会导致挫败感。与其在过去中挣扎,不如把你的错误交给我。信任地看向我,期待我的无限创造力能将好选择和坏选择编织成美好的图案。

因为你是人,你会继续犯错。认为你应该过一个没有错误的生活是骄傲的表现。你的失败可以成为祝福的源泉,让你谦卑,并给予你对他人弱点的同情。最重要的是,失败凸显了你对我的依赖。我能从你错误的泥沼中带出美丽。相信我,看看我会做什么。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.