真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-20

(2023-05-20 07:09:30) 下一个

5-20

When your sins weigh heavily upon you, come to me. Confess your wrongdoing, which I know all about before you say a word. Stay in the light of my presence, receiving forgiveness, cleansing, and healing. Remember that I have clothed you in my righteousness, so nothing can separate you from me. Whenever you stumble or fall, I am there to help you up.

Man’s tendency is to hide from his sin, seeking refuge in the darkness. There he indulges in self-pity, denial, self-righteousness, blaming, and hatred. But I am the light of the world, and my illumination decimates the darkness. Come close to me and let light envelop you, driving out darkness and permeating you with peace.

当你的罪恶沉重地压在你身上时,请来找我。忏悔你的过错,在你开口之前,我已经全知道。停留在我同在的光中,接受宽恕、洁净和医治。要记住,我已经用我的公义为衣给你穿上,因此没有什么能将你与我分开。每当你趔趄或跌倒时,我都在那里要帮助你站起来。

人的倾向是隐藏自己的罪恶,寻求黑暗的庇护。在那里,他纵情于自怜、否认、自义、指责和仇恨。但我是世界的光,我的光明消灭黑暗。靠近我,让光笼罩你,驱散黑暗,让平安充满你。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.