真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-15

(2023-05-14 07:48:49) 下一个

5-15

Spending time alone with me is essential for your well-being. It is not a luxury or an option; it is a necessity. Therefore, do not feel guilty about taking time to be with me. Remember that Satan is the accuser of believers. He delights in heaping guilt feelings upon you, especially when you are enjoying my presence. When you feel Satan’s arrows of accusation, you are probably on the right track. Use your shield of faith to protect yourself from him. Talk with me about what you are experiencing, and ask me to show you the way forward. Resist the devil, and he will flee from you. Come near to me, and I will come near you.

与我独处的时间对你的健康非常重要。这不是一种奢侈品或选择,而是必需。因此,不要因为花时间和我在一起而感到内疚。记住,撒旦是信徒的控诉者。他喜欢给你施加内疚感,特别是当你享受我的同在时。当你感到撒旦的控诉之箭时,你很可能走在正确的路上。使用你信心的盾牌来保护自己免受他的攻击。与我谈论你正在经历的事情,并请我指引你前面的路。抵挡魔鬼,他就会离开你逃跑了。靠近我,我也会靠近你。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.