真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-13

(2023-05-13 07:23:35) 下一个

5-13

Thank me in the midst of the crucible. When things seem all wrong, look for growth opportunities. Especially look for areas where you need to let go, leaving your cares in my able hands. Do you trust me to orchestrate your life events as I choose, or are you still trying to make things go according to your will? If you keep trying to carry out your intentions while I am leading you in another direction, you deify your desires.

Be on the lookout for what I am doing in your life. Worship me by living close to me, thanking me in all circumstances.

在苦难中感谢我。当事情似乎完全错误时,请寻找成长的机会。特别是要寻找需要放手的领域,把你的忧虑留在我大能的手中。你是相信我按照我的选择来编排你的人生事件,还是仍然试图按照你的意愿去做事情?如果你一直试图贯彻你的意图,而我却引导你走另一条路,你是在把你的欲望奉为神。

时刻留意我在你的生命中所作所为。通过亲近我,以及在一切处境中感谢我来敬拜我。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.