真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-7

(2023-04-07 18:35:24) 下一个

4-7

我是陶匠,你是我的泥土。在世界的基础建立之前,我就已经设计了你。我安排每天的事件,将你塑造成这个预先计划的样式。我的永恒之爱在你生命中的每一个事件中都在发挥作用。有些日子,你的意愿和我的意愿顺畅地流动在一起。当我们的意愿和谐一致时,你往往觉得自己掌控着生活。在其他的日子里,你会感到自己像是逆流而上,违背了我的目的。当这种情况发生时,请停下来寻求我的面。你感到的反对可能来自我,也可能来自邪恶的敌人。

请与我谈论你正在经历的种种。让我的灵引导你穿过险恶的水域。当你与我一起穿过这个波涛汹涌的河流时,让环境塑造你成为我想要的那个人。当你行经这一天的时候,请对你的陶匠说:“是的”。

I am the potter; you are my clay. I designed you before the foundation of the world. I arrange the events of each day to form you into this preconceived pattern. My everlasting love is at work in every event of your life. On some days your will and mine flow smoothly together. You tend to feel in control of your life when our wills are in harmony. On other days you feel as if you are swimming upstream, against the current of my purposes. When that happens, stop and seek my face. The opposition you feel may be from me, or it may be from the evil one.

Talk with me about what you are experiencing. Let my spirit guide you through treacherous waters. As you move through the turbulent stream with me. Let circumstances mold you into the one I desire you to be. Say yes to your potter as you go through this day.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.