真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-22

(2023-04-22 08:34:45) 下一个

4-22

Listen to me continually. I have much to communicate to you, so many people and situations in need of prayer. I am training you to set your mind on me more and more, tuning out distractions through the help of my spirit.

Walk with me in holy trust, responding to my initiatives rather than trying to make things fit your plans. I died to set you free, and that includes freedom from compulsive planning. When your mind spins with a multitude of thoughts, you cannot hear my voice. A mind preoccupied with planning pays homage to the idol of control. Turn from this idolatry back to me, listen to me and live abundantly.

请持续聆听我。我有很多要跟你沟通的,许多人和情况需要祈祷。我正在训练你越来越专注于我,通过我的圣灵的帮助屏蔽干扰。

以圣洁的信任与我同行,回应我的引导而不是试图让事情适应你的计划。我死是为了让你得自由,包括免于强迫性计划的自由。当你的心里盘旋着无数的思绪的时候,你无法听到我的声音。一个全神贯注于计划的头脑向控制的偶像致敬。 从这种偶像崇拜转向我,听我的话,过丰盛的生活。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.