真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-3

(2023-04-03 06:34:28) 下一个

4-3

在我里面,你拥有一切。在我里面,你是完整的。通过我清除你内心的杂物和混乱,你经历我的能力正在增强。随着你对我渴望的增加,其他的欲望逐渐减少。因为我是无限的,而且非常容易接近,所以把我作为最重要的渴望是最好的生活方式。

你没有我不能满足的需求,毕竟,我创造了你和所有的一切。世界仍然在我的掌控之中,尽管它看起来经常不是这样。不要被外表所欺骗。那些可见的事物是短暂的,而那些不可见的事物是永恒的。

In me you have everything. In me you are complete. Your capacity to experience me is increasing through my removal of debris and clutter from your heart. As your yearning for me increases, other desires are gradually lessening. Since I am infinite and abundantly accessible to you, desiring me above all else is the best way to live.

It is impossible for you to have a need that I cannot meet. After all, I created you and everything that is. The world is still at my beck and call, though if often appears otherwise. Do not be fooled by appearances. Things that are visible are brief and fleeting, while things that are invisible are everlasting.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.