真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-13

(2023-04-12 20:34:19) 下一个

4-13

When I give you no special guidance, stay where you are. Concentrate on doing your everyday tasks in awareness of my presence with you. The joy of my presence will shine on you, as you do everything for me. Thus you invite me into every aspect of your life. Through collaborating with me in all things, you allow my life to merge with yours. This is the secret of not only joyful living but of victorious living. I designed you to depend on me moment by moment, recognizing that apart from me you can do nothing.

Be thankful for quiet days, when nothing special seems to be happening, instead of being bored by the lack of action, use times of routine to seek my face. Although this is an invisible transaction, it speaks volumes in spiritual realm. Moreover, you are richly blessed when you walk trustingly with me through the routines of your day.

当我没有给你特别的指导时,请待在原地。集中精力在你的日常任务中,意识到我与你同在。当你为我做每一件事情时,我同在的喜悦将照耀在你身上。如此,你邀请我进入你生活的方方面面。通过与我在所有事情上合作,你允许我的生命与你的生命融合。这不仅是快乐生活的秘密,也是得胜生活的秘密。我设计你每时每刻都依靠我,认识到离开我你什么也做不了。

感恩平静的日子,即使没有什么特别的事情发生,也不要因缺乏行动而感到无聊,要利用日常的时间寻求我的面。虽然这是一种看不见的交流,在灵界中却有着巨大的影响。此外,当你在日常的例行公事中信任地与我同行时,你将得到丰厚的祝福。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.