正文

朋友, 今日,让我们在这里聚会, 歌颂您-- 奇妙恩典

(2010-07-31 20:33:31) 下一个


奇妙恩典

奇妙恩典!多甜美的声音!

拯救了像我这样悲苦的人

曾经迷茫,而今重获自我

曾经眼盲,而今视清目明

正是此恩典教会了我害怕

正是此恩典让我不再害怕

它出现的时间是如此精确

我一信奉它,它便出现了

我经历了多少危险、艰辛和诱惑

神的恩典至今都护佑着我

它将引领我回家

(天父承诺我幸福

他的承诺使我的希望有了保障

只要还活着

他将是我的庇护,我命运的依托)

是的,血与肉将会消亡

短暂的生命也终将逝去

然而,在它的护佑下

我的生活将快乐而平和

土地即将像雪一样溶化

太阳强忍着它的光芒

但是,叫我到这尘世来的天父

将永远同我在一起

AmazingGrace

Amazing grace! How sweet the sound!
That saved a wretch like me!
I once was lost but now am found,
Was blind but now I see.
'Twas grace that taught my heart to fear
And grace my fears relieved;
How precious did that grace appear
The hour I first believed!
Through many dangers, toils, and snares,
I have already come;
'Tis grace has brought me safe thus far,
And grace will lead me home.
(The Lord has promised good to me,
His word my hope secures;
He will my shield and portion be,
As long as life endures.)
Yes, when this flesh and heart shall fail,
And mortal life shall cease;
I shall possess, within the veil,
A life of joy and peace.
The earth shall soon dissolve like snow,
The sun forbear to shine;
But God, who called me here below,
Will be forever mine.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.