行万里路看世界

忠实记录所行所见所闻所感。
个人资料
正文

I have a dream 我有一个梦

(2024-10-07 10:27:59) 下一个

微笑I have a dream

          To Jane Doe

 

微笑I have a dream

I can be your flower

pleased, smelled and approciated everyday by you

 

微笑I have a dream

I can be your pet

spoiled, kissed and heads rubbing together in the arms everyday by you

 

微笑I have a dream

I can be your mirror

watched,gazed and detailed everyday by you

 

 微笑I have a dream

I can be a top thief

nothing about your money or your house but

steal your heart and soul quietly then never put them back ever小声点

 微笑I have a dream

----

 

我有一个梦

致某某某

 

我有一个梦

我能变成一支花

让你心旷神怡,欣赏不已,日复一日

我有一个梦

我能变成一只宠物

被你娇宠,被你亲吻, 躺在你的怀抱撒娇打泼,日复一日

我有一个梦

我能变成一面镜子

被你打量,被你凝视  看你化妆,看你仔细端详,日复一日

我有一个梦

我能变成神偷

不偷你的金,不图你的房,只偷你的心灵,悄悄地,偷走就永不奉还

我有一个梦

,,,,,,

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
望乡客人 回复 悄悄话 回复 'stillthere' 的评论 : Thanks for comment.
stillthere 回复 悄悄话 Well written; keep it up...
登录后才可评论.