Happyyl

Good persons will be treated well
个人资料
正文

翻唱刘欢,Sarah Brightman 版《我和你》

(2019-05-08 18:39:11) 下一个

2008年北京奥运会主题

原唱: 刘欢,莎拉·布莱曼

填词: 陈其钢,马文,常石磊

谱曲: 陈其钢

编曲: 陈其钢,常石磊,王之一

 

我和你 心连心

同住地球村

为梦想 千里行 

相会在北京

来吧 朋友

伸出你的手

你和我 心连心

永远一家人

 

You and me

From one world

We are family

Travel dream

A thousand miles

Meeting in Beijing

Come together 

Put your hand in mine

You and me

From one world

We are family

You and me

From one world

We are family(We are family)

Come together 

Meeting in Beijing

 

我和你(You and me)

心连心(From one world)

同住地球村(We are family)

为梦想 千里行

(Come together Meeting in Beijing)
 

来吧 朋友

伸出你的手

You and me

From one world

We are family

我和你

 
 
 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.