个人资料
正文

有爱相伴的日子 20180208 Me love you long time

(2018-02-09 09:16:20) 下一个
哈哈哈。Me so horny, me love you long time...https://www.youtube.com/watch?v=-BlpecFVIq8

My son asked me about England, I said, so many people from middle east. Then we had a fight about it:

I think you are becoming a redneck mom.

What does redneck mean?

Rednecks can be racist, hot headed, loud, not politically correct, brutally honest about their feelings towards other races, and proud of it all.

帽子不小吧。后面还有呢:

You used to be much more logical I think. You use reasoning for your judgments and were always talking about enjoying life to the maximum and being happy. Now ... ...

我说给他听的时候,他并没有怎么跟我讨论这个问题,而是认真地问我,你跟我在一起,是不是没有以前快

乐了?你确定?如果是的话,你可一定要告诉我。

我俩聊起来,我说想买我车那个人帮我发动车,跑了两个地方买电池,鼓捣了半天没弄好,说明天可以再来

帮忙,他说:“告诉他不用了,说你男朋友周六会帮你弄好的。” 嘿嘿嘿。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.