个人资料
正文

有爱相伴的日子 20200706-20201014

(2020-10-14 10:24:43) 下一个

七月份,在Gynatrof的帮助下,性趣回升,度过了愉快的前两周。

亲人发生了意外,在我最痛苦的时候,幸好有他在身边安慰我。

八月份,五周年纪念日,带我去了我们常去的餐厅,温馨如常。之后他安排了我俩和我儿子三个人一周BC的自驾游,住得很好,住宿费两千六,我坚持付了六百。其它消费他几乎全负责了。逛了好多酒庄,买了好多酒;一个半小时的小河漂流很舒服,转天又漂了一次;还去摘苹果摘桃摘樱桃;逛农家店;打保龄球;打我们在北京买的山寨羽毛球;到山里玩Frisbee Golf;早上起来看日出;下午坐在浅浅的湖里晒太阳,边喝啤酒,边有他在旁边喂我吃西瓜。。。愉快的时光过得飞快。

九月份,这两三个月,他每到周末就会做好多好吃的,回来的时候带给我。也经常给我一些小惊喜,帮我买菜,带我逛街,renew我的两个车,买中国酒给爸爸,有一天还买了清洗器帮我装在马桶上。秋天的景色很美,我俩有天散步的时候遇到一个摄影师,他请人家抽空帮我俩拍照,几天后下了班,我俩 dressed up, 我化了淡妆,我们一共去了三个地方,他兴致勃勃的,一会把我背上,一会儿把我抱起来,差不多拍了三个小时,临走他付了人家三百,其实之前讲好的价是一百五,摄影师挺意外也很高兴。拍完照又带我去餐厅,各种海鲜,一瓶红酒一点没剩,他开车,喝得少,我喝了一多半。第二天我才看到账单,一餐饭他又花了近三百。

日常节录:Oct 7th, 他本来今晚不回来,还约了室友晚餐的。 

4:54pm Are you home?

    Yes baby

I'm thinking Mustang, ice cream and watching sunset over the city.

    Haha,can I join you?

I'll be there in 15. Dress in layers.

    Sounds good

兜风,到贸里买了我爱吃的冰激凌,路过ECCO,一双红色小皮靴映入眼帘,又被他spoil了一把。还猛推荐旁边一个同色包,被我拒绝了。前些天他给我买的那双三百刀的情侣鞋被我给了妈妈,他就惦记着想再买。一起在桥上看夕阳。

回家后我做了他喜欢的海鲜炒饭,他带去和室友分享,走时大约七点半。几分钟后收到他短信:Love having the taste of you on my lips. 八点多又发来:It was a nice night :) Rice is awesome thanks.

第二天,我发:Love my new shoes, thanks baby

Nice!! They look amazing with you.

四天没有见面,周日他发来:Good morning baby. Miss you.

    That's sweet, miss you too baby

Making something today just for you. Hopefully it works. My first try

    Oh really? You make my day

边聊天边发图片给我,看到他两个孩子也在一起忙。

Making 4 batches

    Two big helpers?

Yep!

    Happy daddy

Very

    What is he making?

It's a surprise. Lol what a mess

    LoL

We're making 4 variations of the recipe to see which we like

    Wow

I'm the only one who knows it's for you. But everyone wants some

    Thanks so mech baby, I feel like I'm there as well

I hope so

    Muuuah

;) Guess yet?

    Butter cookies?

More pictures over time ;)

    Love that

时不时发来图片,终于被我猜出来,马卡龙!他知道我很喜欢,所以亲手做。

2nd batch is a bit better. Still learning.

Making lots of mistakes.

But part of the process.

Batch 3

    Nice pink, strawberry? Oh cherry

Cherry

    I love cherry

I know :) These are working better. First batches won't look good. This is relly hard

    Can't wait to taste them

Know what we're making?

    Macarons? Really?

Macarons. Good guess!

    Wow, that is a real challenge in my opinion. Thanks fo much for trying this for me baby!

Like I said, hard! but kind of fun.

    I'm glad you are enjoying

Want them to look and taste good.

    A lot of work for making them!

All day, haha we have like a hunded of them.

    Lol, that I can help

Good!

 

 

 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.