个人资料
正文

有爱相伴的日子 20171109 I want to fram it and hang on the wall

(2017-11-10 08:05:26) 下一个
I got the liquid plumber at lunch. Want to meet at the apartment downtown after work? I'll be there as soon as I can!
  
    Okay. How is the noodles?

Hot! Very spicy!

    ;-) finished?

Half

    :-)

我们在公寓见面,他带了一块蛋糕给我,很好吃。我俩收拾了一下房间,我先回家,他去买汉堡。

上次跟他说万圣节有个银行职员戴着树懒的面具,很好笑,他没听懂,今天给他看了那段视频,我俩乐了半

天。亲热了一会儿,我说:“你记得周日那天,你用中文对我说‘我爱你宝贝儿’吗?我很喜欢,我想 Fram it
 
and hang it on the wall.” 他呵呵笑起来。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.