个人资料
正文

有爱相伴的日子 20171030-1105 What does cuddle mean

(2017-11-07 10:16:21) 下一个

周一早上他调侃昨晚的双人运动:“Nice cuddle last night.”

我回复:"Very!

周二我发:“Do you have earphones with you?"

Yes, in my laptop bag. Why?
   
    Can you plug it to your phone and I will send a link with voice.

Ok

    发了郭的激情音频链接过去。


下午他发了他的照片过来,"My costume today."
  
    太帅了! Cool!

I love Halloween
 
    Yes, it's so much fun. Have you had chance to open the link yet?

Yes, sounds like fun

    ;-)  Want do the same thing?

So much so. We can do one in English and Chinese
 
    Muuuu, can't wait.

周四下午五点多,他发来:"might be 6 or 6:30 tonight"

    :-)

吃了点速冻饺子,看会儿电视剧。

。。。录了一段音频。


周四他说: I can't send the audio through wechat. Have to transfer it through airdrop Sunday

    Email doesn't work?

Too big. But let me try to shrink it down
  
    :-)
今晚他就回家了。

周五、周六没有联系。

跟妈妈聊起他,我说:“妈妈你放心吧,不是人家夸夸我多漂亮啊什么的,我就晕得五迷三道了,他并不

只是甜言蜜语,确实很尊重我。” 还给妈妈举了一些例子。

周日一直到下午将近六点,他还没有联系我,心里有点疑惑,就问他:Coming soon?

二十多分钟后他才回复:7 ish. I've eaten

    :-)

我发信息的时候他已经在路上了。

喝了一点红酒,把那段音频发给我,看看电视。

。。。又录了一段。躺在他的胸前臂弯里,说:“晚安宝贝儿。” 他亲亲我的头发,用中文说:“我爱你,宝

贝儿。” 我抬起头对着他的耳朵说:“I love you more." 他就笑:"This is not a competition." 我也笑了。

刚想起来,我回国的游记还没有写完呢,回头接着写。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.