个人资料
正文

有爱相伴的日子 20171001 周日他没有过来

(2017-10-03 09:24:57) 下一个

11:25am,他发来微信,

Family is sick here. Maybe I should avoid you for this week to keep you and your parents safe?

    Are you okay? Are you staying home for this week?

I'm ok but I may get sick yet. No I'm coming up just want your parents to be safe.

    They will be okay. I don't think you will be sick again.

Well I can get more than one cold, or another one. It's pretty nasty. I'll miss you, but I don't want your parents to get sick. I think one week won't kill us, to keep you all safe.

    I missed you.

Me too. This is a chest cold. Everyone is constantly coughing.

8:31pm, 他微信电话我,说还是不过来了,我们很少通话,他说我的声音简直就是一个陌生人,问我我们在普吉岛跳舞的酒吧叫什么名字,又问我跳舞的时候对他喊的是什么,好玩儿,我都答对了,其实应该逗逗他的。他跟我商量,下周日我们再见,然后他会多待一天,周五回去,再后面一周他不回去,就是我们去看星星的周末了,他只是为了安慰我才打电话过来的,通话时长17分钟。

9:10pm, 他发来:"Have a good night baby."

    You too baby.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.