个人资料
正文

有爱相伴的日子 20170228 周二 I just sit here and look pretty?

(2017-03-01 10:50:49) 下一个

Think the fish can wait for tomorrow night? I am slammed at work and need a catch up time. If not I can work tomorrow night.

  Up to you baby, but I am going to cook the fish and shrimp tonight. I think it's better cook them earlier

Ok I'll come over after work and tomorrow night work late.

  Kiss

五点半他就过来了,我正一边跟女儿通着电话,一边手忙脚乱地准备炸鱼。面粉鸡蛋泡打粉辣椒粉胡椒粉,又加了一罐啤酒,起泡而且脆,效果还真不错。他穿着正装,所以我没有让他帮忙,可是他总是在捣乱,从后面抱着我,亲亲又亲亲。我把他撵到吧台那边,他说:“I just sit here and look pretty?” 我笑了。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.