个人资料
正文

有爱相伴的日子 20170131 宝贝儿,明天见

(2017-02-02 10:13:40) 下一个

说好今天不见面,他忽然说要过来,因为我俩的对话有点鸡同鸭讲,我感觉他可能是有点紧张我。

5:45pm 我煮了螺蛳粉快吃完了的时候,他发来微信:"Supper plans?" 我回复:“?”

"Was wondering what you are doing for supper."" Movie tomorrow night. ""Or are you there?"

  Yes I am here

At home? Or North side?

  Are you talking about tomorrow night?

No right now. Asking if you want to have supper together

  I am home

Busy?

  Almost done supper

Ah ok. Looks like I missed my chance

  Not busy. Come and eat something else. How about the noodles we got from the farm market

Ok i am not far

  Great. :-)

Do you have some raw veggies? Dr says I should eat a little tonight

  No I don't. Carrot

很快他就到了。我给他热了热冷冻的炒面,他打开电脑,说还有不少工作要完成。我担心螺丝粉熏到他,先去刷了个牙。然后一边聊一边吃,他还一边工作。吃完饭我打扫厨房,他继续工作,效率挺高,不一会就解决了一大串Tickets。

我伸进手去摸他,他说:“对不起,我的内裤不够Sexy,因为事先没有打算过来见你。”我拽拽自己的大妈家居服,说:“我还不是一样?”

今天他又是只照顾我,他说他腰今天被正骨师搞得很痛,他会等到周四。我告诉他:“You put me on the cloud." 看到我很累的样子,他满意了,我们依偎在床上,他说他马上要聘用一个人,给他六个月的培训,然后他就可以轻松一些,我们大概九月份就可以去中国旅游了,他今天跟他Partner说了,打算去两周,他partner说要去的话就去三周嘛,他问我可不可以多请一周假,我答应他我会试试。九点半,在门口,他亲亲我,说:“宝贝儿,明天见。”

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.