个人资料
正文

20161010 周一感恩节

(2016-10-12 13:01:02) 下一个

周六10:27am

Are you busy Monday if I come up earlier?

  Not busy baby. It would be great if you could come earlier

Ok

  Pic

Snow here too!

  Taking a great walk

Nice!

 Sweating.

 

周一1:49pm

On my way

  Kiss

Kiss.

四点左右他过来了,带了两瓶红酒和他自己做的炒米饭。还带来一瓶Thieves Oil说是预防感冒。我们去打台球,我还是不停地看电话,他酸酸地说,要知道人家对我这么冷淡,还不如在家陪老婆。后来看我仍然没能投入地打球,有点不高兴地说你这么忙,要不我们回去吧。抱抱亲亲他,他就又高兴起来了,他球还是打得比我好,赢了。

回到家我们亲热了半天,不过他不到睡觉的点儿是睡不着的,所以我们在笔记本上找万圣节的Party,他找了两场,买了票,然后我们才起床从卧室出来,他教我和妈妈打牌,玩到十点,才去休息了。

Oct 11 周二 6:04pm

How was your day?

  Was good, how is your back?

Well, seeing a chiropractor tomorrow. Long day today

  ;-( Going home?

Yeah I'm really tired sitting all day. Went home at 5

  Nice! Feeling better now?

For sure

  Kiss

 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.