个人资料
正文

20160729/30 He is a keeper

(2016-08-02 12:45:58) 下一个

本来我们打算 6:30 去Hiking的。

I need to lock up tonight so I won't be able to get back, change and get there in 15 minutes.

  No problem I will cancel it

You can go, I can get some other things done and meet you later

  I am not going either

You sure?

  Yes I'm sure

Ok, think about what you want to do tonight. Up to you :-)

  Okay

Hey, can I make the plans for tonight?

  Of course

Ok. Dress for warm.

  How warm it would be? Warm coat with boots?

28 degree outside. Dress to stay cool in the warm day it is.

  My poor English

No worries. We can eat outside tonight if you like and just get going or eat then go. your call

  I would like to eat outside

原来是因为我昨天想去看北京杂技没有看成,所以他很有心,买好了票要今晚带我去看,我们把车停在图书馆,去美食节排队吃东西。太阳很大,但是我正好可以躲在他的影子里。然后坐地铁去K-Day,我们提前到了一会儿,坐在前边座位等开场。看完表演出来逛,吃了玉米热狗,玩了钓瓶子,又去看show。后来我们坐在沙发上听着音乐等焰火。天气很好,太阳也不晒,有人五块钱跟我们借防蚊液,他说那你就给我们买瓶啤酒吧,防蚊液随便用。他拿多一个靠垫给我垫在扶手上让我靠着,把我的脚抱在怀里,他打游戏我看书,好不惬意。后来旁边一个人跟我说,他人真好啊,He is a keeper! 我说 I know!十一点开始放焰火,离得非常近,就在我们眼前,过瘾!放完后开始下起小雨来,凉凉的,赶紧走,还好没有淋太湿,就赶到地铁站了。回家就休息了。

一觉醒来八点多了,今天的电影被取消了,我们没有其它计划,在床上赖了半天,他很享受。有个二手床约了中午去取,正好他也要去车行买个灯,所以我们去了Cora早餐,没有事情做,又去附近的Ikea逛了逛,他说他喜欢逛Ikea,他买了五把椅子和坐垫。

他跟家人约好下午去美食节,晚上看演唱会的,去之前跟我去小房子那里看了看漏水的情况。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.