个人资料
正文

20160619 去贸里玩

(2016-06-21 14:35:52) 下一个

(2:39PM) How's your weekend?

  Good. How about yours?

Great thanks. Want to go to the mall?

  Are you buying something?

Picking up

  I see. Okay

Be there soon. 10 or so. ok?

  I'm at my friend's

Oh!

  Would you like to pick me up here?

Sure. You didn't drive?

  I drive but can back here later

Or just come home. Or I can get my shirt myself.

  I thought you are at north side.

I'm at work. Just got my wheels.

  I see, I'm going home then

Ok, I'll meet you there 20 mins?

  Okay.

回到家他正在跟我侄子聊天、看电视。我说等我三分钟,擦把脸,正好又接了个电话,耽误了十几分钟。他说你这个三分钟可够长的。取他的衬衣的时候,又挑选了几条内裤,他说反正是给你看的,你喜欢哪个就哪个。然后他带我去游乐场,那个打枪的游戏我们连打三次,好玩儿,我成绩还不错,两次第三名,照片还上了榜,他两次第一。然后我们又去玩其它,像在电影里偷博物馆一样的激光屋,我们走了两遍。Swing的时候我都差点吐了,玩碰碰车,后来又玩了两次熄灯的游戏,这个我很喜欢,第一次他赢,第二次我赢,跑来跑去的很容易出汗,可以起锻炼身体的作用。他给我买了我爱吃的巧克力,路上还买了新鲜的Cherry,路过家门口先去DQ买了我喜欢的冰淇淋。回家以后我们看电影,他发现我的脚很干燥,就先用润肤露按摩,然后又用按摩油。我们三个一起看了电影。后来他又推荐了一个极其烂的烂片,我实在看不下去,我们就回屋休息了。他又做了一回Superman。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.