我 在 暗 中 受 造 , 在 地 的 深 處 被 聯 絡 ;

那 時 , 我 的 形 體 並 不 向 你 隱 藏 。 我 未 成 形 的 體 質 , 你 的 眼 早 已 看 見 了 ;
正文

我的抑鬱症終於走了

(2014-04-07 15:48:18) 下一个

自從我出生,我一直都知道抑鬱症。第一次想到了自殺,是在我7 我對同齡人我的父母死亡被火化時,自己跳進火.

在我十幾歲
,我是一個快樂的女孩。

我上了大學,並在大二
鬱悶

我做了很好的學校,但常常鬱悶。

直到,我遇到了這個在讀研究生loser。他說服了我發生性關係。因為
是第一想我是相當足夠attractive的人。因為姐姐經常tease我的appearance。我有自卑。

我懷孕了。
人流。I had an abortion.

我開始非常鬱悶。
想到了自殺,是什麽阻止我? 是Wilkerson的書。他說給上帝三天。讓他做一個奇跡。我決定等待,自殺念就走了。

一晃14年過去了,還是鬱悶。同時,我生病了發熱和炎症。有一陣子,我想我可能會得癌症。

直到我試圖從abortion愈合. I received healing through Rachel's vineyard, and from Sisters of Life.



Lumina is located in NY/CT. Below is also the link to their services. They provide referrals and free seminars and conferences.
It is FREE.
www.postabortionhelp.org/

Woman2



IN East Coast, here is the link for sisters of life. Everything is FREE!!!! Free conference,  free follow up, free group therapy.


http://www.sistersoflife.org/hope-and-healing-after-abortion

This is how they look like:

WFL_banner

In West Coast, Midwest please google for Rachel's vineyard. It is 100 dollars t0 200 dollars, and covers one weekend of lodging and food and intense powerful therapy. If you are poor and cannot afford therapy, but you have one weekend free, please go to Rachel's Vineyard nearby, they will help you.

http://www.rachelsvineyard.org/









請穀歌
流產的信息,它會導致不僅depresison ,創傷後應激障礙,而且還身體bad。

請好好照顧自己,並請不要責備自己的人流。上帝愛你。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.