王利民 民声 Limin Wang People's Voice

我来自毛共社会农民家庭,成长、自立、成家阶段偏逢特色共产党越发走资,在美国漂泊二十年,最近还遭遇工伤谋害谋杀。我认识到,光靠个人的辛勤是改变不了制度给个人注定的命运,必须同时通过个人的努力去改变制度和社会Limin Wang, People's Voice
个人资料
正文

王利民:我所经历见闻的美国民主党真实面目

(2020-08-24 12:52:45) 下一个

王利民:我所经历见闻的美国民主党真实面目

2020年8月24日 (以后很可能会展开来说)

民主党嘴上说的,跟它们做的,不是一回事;民主党嘴上说的,跟真实和事实,更不是一回事。民主党的这一整套欺诈为己阴谋害人的把戏,比起共和党来,更应该被美国人民认清而清算。美国民主党在宣称要搞”大政府“管更多事,可是,这些事到头来都到了毫无廉耻的私人公司(谁知道谁是背后主人)和毫无责任的腐败官吏那儿,几乎都成了让人咬牙切齿痛恨乃至仇恨的事。我的被假借”工伤“及之后的”诊治“而被谋害被谋杀,以及我“老婆”的被邪恶系统胁迫诱迫出走而变疯癫然后被我找回家就成了一个在外没能做一天活挣一分钱在家几乎没能一天安宁还不让我跟这名义上的二十年夫妻关系的”老婆“有夫妻生活,就是在深蓝的纽约州纽约市发生的!我就在这邪恶体系里熬日子!!!叫天天不应,叫地地不灵。正义无处寻,但闻嘴巴云。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
王利民 回复 悄悄话 The New York system is even using COVID-19 to harass college students. Because of the school's class schedules and the target program's requirement, my child chooses to go back to school, as the college has this option OPEN. My child has done a COVID-19 test which is FREE at NYC, within the time limit the school requires, and the test says it's negative. After my child had arrived at school, the school then sent out another email, using the excuse of COVID-19, DEMANDS another COVID-19 test within two to three days, while their contracted COVID-19 test labs DEMAND insurance on one hand and say do not accept my child's EmblemHealth insurance on the other hand! It's disgusting bureaucracy!
登录后才可评论.