个人资料
正文

宿命

(2019-09-17 01:22:59) 下一个

我知道
你迟早是要走的
我真的无法留住你

我的灵魂已经死去
没有激情,没有浪漫温馨
我给不了你要的爱情

当你真要走的时候
僵硬的心还是很疼很疼
干涩的眼还是泪水涟涟

对不起,我辜负你的一片深情
我不是不愿把爱给你
可是,我失去了给予爱的能力

我将一个人继续前行
这是我的宿命
这是我无法逃离的宿命

I know
Sooner or later, you will be disappearing
I really can't keep you

My soul is dead
No passion, no romantic warmth
I can't give you what you crave

When you really want to say "goodbye"
My stiff heart still hurts badly
My dry eyes are still tearing up

I'm sorry I let you down
It's not that I want to disappointe you
But I've lost the ability to love for a long time

I'll go on alone
This is my destiny
It's a destiny I can't escape

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
枫丹白露 回复 悄悄话 回复 'closeby' 的评论 :
谢谢近兄安慰,希望我还有救药:)
closeby 回复 悄悄话 每条路都在等一个人,宿命绝不是枫丹的
登录后才可评论.