正文

I imagine that one day.../我想像有一天...

(2013-11-10 17:31:08) 下一个

I imagine that one day.../我想像有一天...


I imagine that, one day, like everybody else, we can hold our hands on the street, for shopping, for having a walk, for bathing in sunshine ... I imagine, one day, when we are old, when we help each other to walk on every road, we will tell our friends around us that, her/his love has given me all I have!


我想像有一天,我们可以像正常人那样拉著手在街上,购物,散步,沐浴著阳光……我想像有一天当我们苍老,我们相互搀扶著走在每一条路上的时候,我们都会告诉我们身边的朋友,他的爱给了我所有!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.