一江小鱼

纵然有千言万语,为了你,我愿意憋着。
正文

Be Brave /勇敢一点

(2011-08-06 21:20:31) 下一个

Be Brave /勇敢一点


                                    A School of Little Fish


I realize/我终于意识到

I lost something important/我已不再拥有

The courage to get closer to you/靠近你

The courage to show my heart/开启心门的勇气

Only to see myself/我只能,无奈地望着自己

Drown in the deep sea of sadness /沉溺在忧郁的深海里

 

As I walk out/我转身离去

A door closed behind me/一扇情爱之门,轰然紧闭

Standing in the field/屹立于旷野

Wind blow and dry my tears/流着风干的泪

But here comes the rain /只是那一直下的雨

Soak me in the pain/冲不净我的悲伤



Sleepless nights, thinking of you/无眠的夜,充满着思念

Perhaps, if I have courage/假如有足够的勇气

I could be with you now/此刻,我应该在你的身边

Slowly reading all the words from you/轻轻抚摸来自于你的每一个字

To me/对我来说

It has been a long, painful journey/这是一个漫长,忧伤的旅途



But life goes on /但生活要继续

So come on/我必须

Reach up high/奋起振臂

Hold the courage tight /抓紧勇气

Even without you by my side/尽管你已不在我身边



Leave the pain to myself/把悲伤留给自己

And tell myself/告诉自己

Love, it is only part of life/爱不是全部

I need to be /我应该

Be brave! / 勇敢一点!