个人资料
正文

天方叶: 爆笑:谷歌的机器翻译的结果--The world's turning because of you

(2011-06-18 21:48:11) 下一个
谷歌的机器翻译的结果
世界因你而转动

我看到晚上眼睛的光线
爱上了你的心
而且分钟,离开
希望在我的心巨额
而你满足的春天
你喜欢我的灵魂开花的花
是你的故事
有多高欲飞
需要测量天空
CUZ我们浪费的屁股球员我们的生活
摧毁我们的梦想
当他们问我们加入游戏
我们一起离开
我相信希望你
世界因你而转动
你是我的“白色梦想小时光照
当我淹死的救生员
而你可能感觉不到
是给你的
有一天,你打开
那我这样
是我的人生目标,以自己的
I see the light in your evening eye
I fell your heart with my beat train
And the minutes that you were leaving me
I wanna huge you in my heart again
And you meet me in the spring days
You like a flower blossomed in my soul 
And it's you I wanna to tale
How high you wanna fly
I need to measure the sky
Cuz' we waste our life with ass-guys
Destroy our dreams
When they ask us join the game
We‘re together to leave
I trust you with my hope
The world's turning because of you
You're the light in my white dreams' hours
You're lifeguard when I drowned
And you may not feel
I is for you
When one day you turn
That I wish so
And it's my life goal to own you
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
日光岩 回复 悄悄话 我也用过谷歌翻译器,翻译出来的确是这种效果。
"世界因你而转动",精采~~~
annauk 回复 悄悄话 Lol...lol...
登录后才可评论.