个人资料
正文

音画:【let me kiss U】

(2007-06-26 19:09:02) 下一个
 














And in Ur eyes I see ribbons of color.

我看到你两眼熠熠生辉。

I see us inside of each other.

我看到我心心相印。

I feel my unconscious merge with Urs.

在你的怀里我有眩晕的感觉。

And I hear a voice say.

我听到一个声音说到。

"What's his is hers !"

他所拥有的都属于她!

I'm falling into U !

我迷恋你!

This dream could come true.

这个梦想能够实现。

And it feels so good falling into U.

我迷恋于你我感到如此美好。

I was afraid 2 let U in here.

我甚至害怕让你在这里停留。

Now I have learned love can't be made in fear.

我终于明白爱是无所畏惧的。

The walls begin 2 tumble down.

我的防火墙开始崩溃。

And I can't even see the ground.

我甚至不能看到我的落点。

Falling like a leaf.

如落叶般落下。

Falling like a star.

如流星般坠落。

Finding a belief.

寻找一个支柱。

Falling where U are.

让自己有个着落。

Catch me,don't let me drop !

抓住我,不要让我堕落!

Love me,don't ever stop !

爱我,永不停息!

So close Ur eyes & let me kiss U.

所以闭上你的眼,让我吻你。

And while U sleep I will miss U.

当你睡着时,我会想念你!

Falling into U !

迷恋你!

(贴贴玩编辑制作)


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.