飘尘

试着告诉读者,生活是多样的。每一个活着的人,在多元化的人生时空里, 扮演着某种角色,向着不同的方向展现着自己的千姿百态,书写着与众不同的生 命华章。
个人资料
正文

此刻你在哪儿

(2012-06-20 22:13:24) 下一个
Where are you this moment? 此刻你在哪儿

Roma Ryan
飘尘译

The song was by Enya called "Where are you this moment"
http://www.musictory.com/music/Enya/If+I+Could+Be+Where+You+Are

Where are you this moment 此刻你在哪儿
Only in my dreams你在我的梦中
You're missing, but you're always尽管你走失了,
a heartbeat from me. 可总在我心跳中。

I'm lost now without you. 没有你,我现在很迷惘
I don't know where you are. 不知道你在哪儿
I keep watching, 我不停地张望,
I keep hoping,不停地奢望
but time keeps us apart. 可时光让你我天各一方。

Is there a way I can find you? 有什么方法能找到你?
Is there a sign I should know? 有什么征兆我该知悉?
Is there a road I could follow, 我能沿着哪条路
to bring you back home? 带你回家里?

Winter lies before me, 眼前是冬天
Now you're so far away 你离我太遥远
In the darkness of my dreaming 我梦中的黑暗里
The light tore, you will stay 你驻足,闪光重现

If I could be close beside you 如果我能靠近你身边
If I could be where you are 如果我能在你那里
> If I could reach out and touch you 如果我能触摸到你
And bring you back home 带你回家里

Is there a way I can find you?有什么方法能找到你?
Is there a sign I should know? 有什么征兆我该知悉?
Is there a road I could follow, 我能沿着哪条道路
to bring you back home? 带你回家里?

To me...带给我
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.