一网云烟

不小心把时空写成云烟。
版权为博主所有。未经许可,请勿转载,请勿用博客原创训练AI
个人资料
归档
正文

Before the Night Ends (在夜尽之前)

(2010-01-10 16:11:11) 下一个

 
-- -- 试译 Before the Night Ends--Yanni Voices,演唱:Leslie Mills;
 
 

I close my eyes to see the world
我闭双眼看这红尘 
I close my eyes so that it won't hurt
我闭双眼它不再伤害 
I'm sailing on blue ocean and flying to you
我扬帆在蓝海飞向你 

I catch my breathe under the full moon
我摒息在圆月下
A star that shines, so pleased to meet...you
一颗星闪,真欣喜和你相逢 
Maybe I'll dream forever
也许我梦永远 
And I'd like to love right here
我宁愿爱你于此 

Before the night ends
在夜尽之前 
And dawn of a new day dawns
新一天黎明破晓 
How I hope, how I hope
多希望,多希望 
That out of this endless blue
在这无垠海蓝 
Somehow I will find you
设法找到你
Before the night ends,
在夜尽之前
Before the night ends
(在)夜尽之前

I made a choice more than a few times
我选择过不止那几次
To walk a road that didn't end up so right
走过几条无果之路 
But I want to go the distance
但我想远征 
I'd like to love right here
我宁愿爱你于此
Before the night ends
在夜尽之前 
And dawn of a new day dawns
新一天黎明破晓 
How I hope, how I hope
多希望,多希望 
That out of this endless blue
在这无垠海蓝 
Somehow I will find you
设法找到你
Before the night ends,
在夜尽之前
Before the night ends
(在)夜尽之前

Close my eyes...
闭上双眼 
Never gonna let up...
永不懈怠

Before the night ends
在夜尽之前 
I hope I find you
希望找到你 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.