全能的创造主

主啊!让我看到我周遭的人,赐我以你的眼光把他们看待, 让我把智慧和力量付诸于行,使人看到你海洋般宽深的爱!
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
正文

Above all 超乎一切

(2008-07-22 14:27:31) 下一个







 『因為耶穌在十字架上看見了我!
他知道他的死能使我得救!
所以他願意堅持待在上面』



Above all powers, above all kings 
超乎眾權能,超乎眾王
Above all nature and all created things
超乎眾受造和宇宙眾萬物,
Above all wisdom and all the ways of man 
超乎眾智慧和眾人的道路,
You were here before the world began
是你創造天地和萬物

Above all kingdoms, above all thrones  
超乎眾國度,超乎權位,
Above all wonders the world has ever known 
超乎這世界所知和所想像,
Above all wealth and treasures of the earth 
超乎這世上的財富和珍寶,
There's no way to measure what you're worth 
無一事物能與祢相比。


Crucified
釘十架,
Laid behind a stone
埋葬在石洞,
You lived to die
你捨生命,
Rejected and alone 
被拒絕和孤單,
Like a rose 
像玫瑰,
Trampled on the ground 
遭踐踏在地,
You took the fall 
勝過死亡,
And thought of me 
祢顧念我,
Above all 
超乎一切。




欣赏此歌,一同赞美






[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.