全能的创造主

主啊!让我看到我周遭的人,赐我以你的眼光把他们看待, 让我把智慧和力量付诸于行,使人看到你海洋般宽深的爱!
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
正文

我要永远歌唱你的爱 I Could Sing of Your Love Forever

(2008-07-09 12:39:55) 下一个



作者 :马丁史密斯 (当代,美国) 译文:慕鸿

 

从高山,从海洋,
你对我的爱恰如河水滔滔。
我要敞开我的心,让那医者将我释放。
走在真理中,我体验着幸福,
每日每天,我举起双手,
我要永远歌唱,唱你的爱从天而降。


我要永远歌唱你的爱,
我要永远歌唱你的爱,
我要永远歌唱你的爱,
我要永远歌唱你的爱!
 

哦,我真想要起舞翩迁!
这可真傻,我知道,
可当全世界也都得见这光明,
他们定将会欢腾起舞,
恰如我们今天一样。

 


原文如下:

 
I Could Sing of Your Love Forever
 

Over the mountains and the sea
Your river runs with love for me
And I will open up my heart
And let the healer set me free
I’m happy to be in the truth
And I will daily lift my hands
For I will always sing
Of when Your love came down

I could sing of Your love forever
I could sing of Your love forever
I could sing of Your love forever
I could sing of Your love forever

Oh I feel like dancing
It’s foolishness I know
But when the world has seen the light
They will dance with joy like we’re dancing now





[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.