全能的创造主

主啊!让我看到我周遭的人,赐我以你的眼光把他们看待, 让我把智慧和力量付诸于行,使人看到你海洋般宽深的爱!
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
正文

Our Christ

(2006-08-14 10:29:13) 下一个





I know not how that Bethlehem's Babe
Could in the Godhead be;
I only know the Manger Child
Has brought God's life to me.

我不知道伯利恆聖嬰,
如何會是神自己;
但我知道這位馬槽嬰孩,
帶給我神的生命。

I know not how that Calvary's cross
A world from sin could free;
I only know its matchless love
Has brought God's love to me.

我不知道加略山十架
如何除去世人罪孽;
但我知道它無比的愛憐,
帶給我神的大愛。

I know not how that Joseph's tomb
Could solve death's mystery,
I only know a living Christ,
Our immortality!

我不知道埋葬耶穌的墳墓
如何解決死亡的神秘;
但我知道永活的基督,
帶給我不朽永生。

Harry Webb Farrington



[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.