全能的创造主

主啊!让我看到我周遭的人,赐我以你的眼光把他们看待, 让我把智慧和力量付诸于行,使人看到你海洋般宽深的爱!
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
正文

邁向悲慘人生的十條捷徑

(2006-07-24 12:37:21) 下一个





The Ten Routes to Misery

1. Talk only about yourself, drop 〝 I 〞 into every conversation.
談論你自己,把〝我〞放進每一次的會話。

2. Don't assume any responsibilities.
千萬別擔負責任。

3. Insist your own views on every issue.
在每一件事上堅持你的看法。

4. Never forgrive a criticism, remember every slights.
從不饒恕別人的批評,絕不忘記任何的輕視。

5. Cultivate suspicion, hate, bitterness and jealousy.
培養疑心、仇恨、惡毒、嫉妒。

6. Demand people's appreciation.
強求別人的賞識。

7. Don't believe in God, trust only yourself.
不要相信神,只信靠自己。

8. Ask for special previledge in every occasion.
任何場合,要求享受特權。

9. Don't do anything for other people.
不要為他人,做任何事。

10. Think negatively about how people treat you.
以消極的想法來看別人如何對待你。




[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.