土法练歌

把一些诗意的英文歌 '汉化' 到可以用中文唱
个人资料
正文

这是我祖国

(2012-10-19 16:02:54) 下一个
这是我祖国
God gave this land to me
生我养我的土地
This brave and ancient land to me
英雄而古老的土地
And when the morning sun
每当朝阳升起
Reveals her hills and plains
照山岗平地
Then I see a land
我看见
Where children can run free.
孩子们自由在游戏

So take my hand
牵着我的手
And walk this land with me
我们走过这土地
And walk this lovely land with me
走遍我心爱的土地
Tho' I am just a man
虽然流落远方
When you are by my side
有你在我心上
With the help of God
当我想起你
I know I can be strong.
我会无比坚强

To make this land our home
来建成我们的家
If I must fight
如果要战斗
I'll fight to make this land our own.
我将会战斗到最后
Until I die
直到我死
 this land is mine!
永远属于我

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.