土法练歌

把一些诗意的英文歌 '汉化' 到可以用中文唱
个人资料
正文

Youtube-日夜辛劳--Hard day's night

(2012-08-29 16:52:44) 下一个
Hard day's night---日夜辛劳
翻译 /翻唱---imagine45

工作了一整天
我已经累得象一只狗
工作了一整天
我应该睡de象一块木头

但当我回到家中
你的爱美妙如梦
我又象活虎生龙

可知我多辛劳
让你数钞票
, 让你都花掉
只要你对我好
说你的一切都属于我

每当我回到家中
你的爱美妙如梦
我又象活虎生龙

回到家-----感觉是多么de美好
回到家-----让我们紧紧de拥抱--抱-Yeah

工作了一整天
我已经累得象一只狗
工作了一整天
我应该沉睡象一块木头

但当我回到家中
你的爱美妙如梦
我又象活虎生龙
music------

但当我回到家中
你的爱美妙如梦
我又象活虎生龙

回到家-----感觉是多么de美好
回到家-----让我们紧紧de拥抱--抱-Yeah

工作了一整天
我已经累得象一只狗
工作了一整天
我应该沉睡象一块木头

但当我回到家中
你的爱美妙如梦
我又象活虎生龙



It's been a hard day's night
And I've been working like a dog
It's been a hard day's night
I should be sleeping like a log
But when I get home to you
I find the things that you do
Will make me feel alright.

You know I work all day
To get you money to buy you things
And it's worth it just to hear you say
You're going to give me ev'rything
So why on earth should I moan
'Cause when I get you alone
You know I feel ok

When I'm home ev'rything seems to be right
When I'm home feeling you holding me tight, tight, yeh
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
imagine45 回复 悄悄话 创意总监来夸俺啦----三可友 ,三可友
丽雅 回复 悄悄话 第一个视频的opening画面够创意!~~
登录后才可评论.