土法练歌

把一些诗意的英文歌 '汉化' 到可以用中文唱
个人资料
正文

I Started A Joke -我多想你笑

(2011-12-23 17:15:39) 下一个

I Started A Joke -我多想你笑
-BEE GEES-
翻译--imagine45

I started a joke
which started the whole world crying
But I didn't see
that the joke was on me, oh no
我多想你笑
却使得人们哭泣
而我不知道
这可笑的就是我q

I started to cry
which started the whole world laughing
Oh if I'd only seen
that the joke was on me
我开始哭泣
而人们欢天喜地
噢--如果我早知道
这可笑的就是我

I looked at the skies
running my hands over my eyes
And I fell out of bed
hurting my head
from things that I'd said
我仰天长啸
挥也不去我的眼泪
我翻倒在地
头痛不已
是说错了你

Till I finally died
which started the whole world living
Oh if I'd only seen
that the joke was on me
直到我终于死亡
而人们开始成长
噢--如果我早知道
这可笑的就是我


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (6)
评论
imagine45 回复 悄悄话 I Started A Joke---
-you--忍不住笑起来~~~
-----这么说---成就是有滴--
丽雅 回复 悄悄话 翻译得好!谢谢分享!

看到图片忍不住笑起来~~~
imagine45 回复 悄悄话 谢谢林贝卡来访---预祝新年快乐
林贝卡 回复 悄悄话 节日快乐。
imagine45 回复 悄悄话 Yes that's very nice to have a tiger closeby with shining bright color--
---Merry christmas and happy holidays---
closeby 回复 悄悄话 Very nice, especially the picture you put there for it!

Wish you a wonderful year of 2012!
登录后才可评论.