土法练歌

把一些诗意的英文歌 '汉化' 到可以用中文唱
个人资料
正文

挪威森林--中唱Norwegian Wood (图)

(2011-08-24 16:10:26) 下一个


http://i56.tinypic.com/av3ecz.jpg

http://i54.tinypic.com/2hyhu80.jpg

20-Norwegian Wood

我曾拥有她

也可以说

她拥有我

她带我回家

感觉不错

干柴烈火

我四下的看

却没有椅子可坐

我坐在地毯

发我的愁

喝她的酒

多呆一回儿吧

她热情的对我说

"

, 半夜两点 "

她提醒我

"

上床的时间 "

明天一早就要去工作

她笑着说

我不用早起

然后我睡在浴缸里

,

当我醒来 

她已不在

鸟儿飞开

我热情燃烧

感觉不错

干柴烈火

Beatles Norwegian Wood Lyrics

I once had a girl
 or should I say
 she once had me...

She showed me her room
 isn't it good
 norwegian wood?

She asked me to stay
and she told me to sit anywhere
So I looked around
and I noticed there wasn't a chair.

I sat on a rug, biding my time, drinking her wine

We talked until two and then she said, "It's time for bed"

She told me she worked in the morning and started to laugh.

I told her I didn't and crawled off to sleep in the bath

And when I awoke, I was alone, this bird had flown

So I lit a fire, isn't it good, norwegian wood.

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (4)
评论
imagine45 回复 悄悄话 谢谢林贝卡过来,移民局居然说我们假结婚, 折腾了两年多---才把这个山花移植过来---
林贝卡 回复 悄悄话 你真会生活,颇有风情。
imagine45 回复 悄悄话 Is the cabin in the picture made of Norwegian Wood?
---pretty close--I'm searching--but end up---贵州, 十万大山, 传说中的Shangrla,--

这里-男儿不怕千般苦, 女儿清纯如野花-----俺不能空手而归呀-
丽雅 回复 悄悄话 Is the cabin in the picture made of Norwegian Wood?

Have a nice weekend!
登录后才可评论.