土法练歌

把一些诗意的英文歌 '汉化' 到可以用中文唱
个人资料
正文

快乐一起happy together (图)

(2011-08-20 15:29:51) 下一个



Happy Together

Imagine me and you, I do

I think about you day and night, it's only right

To think about the girl you you love , and hold her tight

So happy together

想着我和你

我想你日和夜

想你和紧紧拥抱你

多快乐在一起

If I should call you up, invest a dime

And you said you belong to me, I'd ease my mind

Imagine how the world could be, So very fine

So happy together

想着通电话

你说你永远属于我

想着这世界更可爱

多快乐在一起

I can't see me loving nobody but you, for all my life

When you with me baby,

The sky will be blue for all my life

再也不会看上别的人

和你一起宝贝

这天空更蓝直到永远

Me and you ,and you and me

No metter how they toss the dice, It had to be,

The only one for me is you, and you for me

So happy together

So happy together

So how is the weather

we're happy together

我和你

不管别人怎样搅和

唯一的选择就是你

就是我和你

多快乐在一起

多快乐在一起

管他什么天气

我们快乐在一起

--也不会错
--和你和我
--只有你
--也更美丽
--我乐开花
--用两块八
- 心爱的你
-- 想这一切
-- 一起
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (7)
评论
imagine45 回复 悄悄话 谢谢米德来探访/ 表扬--
米德1 回复 悄悄话 太太真漂亮!
imagine45 回复 悄悄话 不敢当阿林贝卡, 但据说可以做到---
会养小狗会耕田, 能吃红薯能吃面, 希望以后能象民间故事说的------Happy Together-
-过好小日子就行了
林贝卡 回复 悄悄话 风情万种。
imagine45 回复 悄悄话 It seems like you and I both have old souls. ~~/??
---i'm working on "morning has broken", and "Longer"--

谢谢丽雅---向您报告个事---

"我把你照片放网上了--"
"不好吧, 到CHINA TOWN 给人认出了杂办?-"
"最多就给人家签个名----"
"那我要练一练, 明星签字都用什么笔?--"
"原猪笔也行-------瞧--网上有人说你gorgeous--过的去的意思-"
---------结果有人一晚上没睡着-- -- --
丽雅 回复 悄悄话 One of my favorite songs too! It seems like you and I both have old souls. ~~

She is gorgeous!
登录后才可评论.