土法练歌

把一些诗意的英文歌 '汉化' 到可以用中文唱
个人资料
正文

多么希望她们都是上海姑娘-有声贴2

(2007-06-30 12:03:18) 下一个

多么希望她们都是上海姑娘 
 
---Beach Boy// California girl//  Wish they all could be California girl--,

Well east coast girls are hip
I really dig those styles they wear
And the southern girls with the way they talk
They knock me out when Im down there

The mid-west farmers daughters
Really make you feel alright
And the northern girls with the way they kiss
They keep their boyfriends warm at night


翻译/翻唱-imagine45-

喂--广州姑娘聪明漂亮
如鲜花神采飞扬
而香港姑娘志在四方
连男儿也比不上
在蒙古草原牛羊陪伴
也有最美的女郎
而北京姑娘的一个吻
令我完全迷失方向---而我多么希望她们都是上海的
------多么希望她们都是上海姑娘-----.

在美丽的新疆维吾而姑娘
最能跳舞歌唱
而藏族姑娘在雪山旁
给我冒险的力量
苗家女儿的山歌嘹亮
带来爱的幻想
荡秋千勇敢朝鲜姑娘
飞旋中给我希望--而我多么希望她们都是上海的
------多么希望她们都是上海姑娘------  


  
 

http://space.wenxuecity.com/media/1183229632.wma

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.