歌友会

当清风送来一抹草籽的芬芳,我蓦然忘了忧,欢天喜地起来。
正文

No speaka da english!!!!

(2009-02-16 20:09:21) 下一个


A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting next to them ignores them at first, but her attention is galvanized when she hears one of them say the following:

'Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more! Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come one Lasta Time.'

The lady can't take this any more, 'You foul-mouthed sex obsessed pig,' she retorted indignantly. 'In this country, we don't speak aloud in public places about our sex lives'.

'Hey, coola down lady,' said the man.' Who talkin' abouta sex? I'm a justa tellin my frienda how to spell ' Mississippi '.



 $5.00 says you're gonna read this again! 

刚收到这个,逗的我!而且那个打赌的人赢了,我就是又读了一遍。:)
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (16)
评论
鸽儿 回复 悄悄话 太好了,只要有人跟我一样喜欢这个笑话,我就不白贴!
yueyuan 回复 悄悄话 我楞是忍着没看第二遍,现在经济不好,要能省就省啊。
不过,我在脑子里把对话回想了一遍,笑s我了。
warmginger 回复 悄悄话 回复老史的评论:
haha, 我看懂了 :-)
南山松 回复 悄悄话 笑S我了!
我是幸运儿 回复 悄悄话 下课了...

嗯,我也输了5块 :)))
雪孩儿 回复 悄悄话 哈哈哈哈。。。。
hairycat 回复 悄悄话 啊哈哈哈哈,偶滴神哪!还让人活不啦!笑得我呀,嘎嘎嘎。。。

抱抱鸽子开心果!
PP. 回复 悄悄话 hahahahhahhaaa.
我也教了5块钱. 笑翻了我啦....
还是饼妹黄的比较纯.:)))

饼姐姐 回复 悄悄话 哈哈哈。。。
笑得我。。。
我只看了一遍。。。眼泪都出来了。。。。
鸽儿 回复 悄悄话 回复老史的评论:
傻丫头,你黄牛资格的不够,让黄牛饼来给你讲解一下就好了。:)
老史 回复 悄悄话 没看明白,只好傻笑。。。:)

但是沙发板凳报纸都是我的,开心大笑。。。嘎嘎嘎:)
歌儿 回复 悄悄话 哈哈,我还说谁这么快呢!原来又是梅花PP干的好事!果然PP形状特异抢座位就是快啊!
老史 回复 悄悄话 lalala!
老史 回复 悄悄话 lala!
老史 回复 悄悄话 la!
登录后才可评论.