一线天空

挥舞着的羽毛,寻觅心灵触动的一线天空.
正文

我爱天空?天空爱我?

(2005-03-18 12:39:16) 下一个
一直,我都认为自己系一个十分之任性嘅孩子,钟意同人斗气,也钟意同自己斗气.钟意嘅野,虽然唔钟意成日揽住唔放,但果个野必要从本质上属于我,而且我想见就随时可以见到;唔钟意嘅野,恨不得距永远都唔好出现响我眼前,眼不见为干净.我稳吖稳吖,甘就过左人生嘅四分之一嘅时间咯,但好似冇咩野可以由我如此任性.后来我发现左一样野--天空.呵呵~你想见时,只要抬下头,距就随时随地都可以出现响你眼前;唔钟意时,哒低个头唔望就睇唔见啦.于是,我爱上呢一片几时都属于我嘅天空.不过,最后我先发现,呢个只系一个谎言,一个自己厄自己嘅谎言.天空,系属于大家嘎,距几时都存在响呢个空间.你睇唔见距,只系自己将自己嘅眼睛藏起身,甘同掩耳盗铃有乜区别呢.[nc31] 呢个并非天空嘅错,因为距本来就一直无声无息甘陪住我,只系我自己太任性,对距要求太多嗟.呢个世界,仲有D咩野可以甘,任你如何埋怨,距都一直唔变甘陪住你吖.就算,事实话我知,天空系冇可能只属于我一个人,但我依然爱天空.要怪,就怪呢段距离实在太远,远到我不能随手可触,任性地选择放弃. 
[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.