个人资料
正文

You will be in my heart

(2006-12-09 23:36:16) 下一个

老费是我早年喜欢的歌手


"You'll Be In My Heart"

Come stop your crying
It will be all right
Just take my hand Hold it tight

I will protect you
from all around you
I will be here
Don't you cry

For one so small,
you seem so strong
My arms will hold you,
keep you safe and warm
This bond between us
Can't be broken
I will be here
Don't you cry

'Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more

You'll be in my heart
No matter what they say
You'll be here in my heart, always

Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all

And you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more

Don't listen to them
'Cause what do they know
We need each other,
to have, to hold
They'll see in time
I know

When destiny calls you
You must be strong
I may not be with you
But you've got to hold on
They'll see in time
I know
We'll show them together

'Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on,
Now and forever more

Oh, you'll be in my heart
No matter what they say
You'll be in my heart, always
Always


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (10)
评论
网上无名 回复 悄悄话 阿小豆,我一眼没看住,你就又爱上了恁多的人。辜负了我痴痴等你的心腋!(心也等,腋也等,等待在传染。)(我的腋在字库里也排名第一了,噢腋。)


临江仙 回复 悄悄话 阿豆豆, 为什么说是早年喜欢的歌手?
你的诗出版过书没?

渡江者: 谁死去活来哩, 不带夸张的啊. 搞得跟言情剧似的. 那天还跑去说什么谁找S就跟谁打群架.
红豆豆 回复 悄悄话 阿小DUE,谢谢你,额真是很开心,额一会就给你回QQH

阿小行,欢迎你正式加入“阿小”一族。“阿小族”的掌门人是无名阿小名,但“阿小什么”是额首创,正如“额”也是额首创一样(额是多么地富有创造性腋!!-噢,但“腋”是阿小名首创)。

额猜你擦眼泪的手绢是条雪白的,或棉或绸,手绢角用用丝线绣着你姓名缩写,然后你还往上撒了些许古龙香水,是不是?

阿小行你这样真是很小资腋,嘻嘻喜,想象你这个样子够额乐上一天,晚上还没准喝一壶。太可爱了,我另一朋友阿小鼠肯定也会喜欢你这个样子腋,嘻嘻嘻。。。。


DueProcess 回复 悄悄话 差点忘了,行者兄好!
DueProcess 回复 悄悄话 呵呵,这么巧。我喜欢的人,我会无条件的对她/他好;我不喜欢的,我会一点也不给自己机会去深入了解她/他,会一直痛恨下去。也是一个比较极端的家伙。
我既然没法子“痛恨“你,呵呵,只好认了,无条件地任你宰割咯

谢谢豆豆,我一定会常来这里的,很高兴和你做朋友!
一苇渡江的行者 回复 悄悄话 阿小豆,额来看你了。额刚刚在临妹妹家坐下,看她跟阿小修死去活来地恋爱,正掏手绢抹眼泪,就被你迎面撞见了,还唤额的小名,汗咛!老天还算公平,让我在你这里也迎面撞见了一个大笑出城的女娃。。。

阿小行拜上
红豆豆 回复 悄悄话 duedue好,去你博客读过你的文章,都很喜欢,尤其喜欢你的真实坦诚,看你朋友多多,就没跟着凑热闹了。

额大部分时候是疯疯颠颠的傻乐可也有悲伤的时候
但额很珍惜爱额的人,他们都能包容额的一切,尤其是额的缺陷。额交往的人大多如此:或无条件地对额好或一点不喜欢额以至痛恨的,呵呵,额是个比较极端的家伙。

希望能和你作朋友,你文章我真的都很喜欢
DueProcess 回复 悄悄话 豆豆好。

爱你的人……
被爱的多幸运啊 =)
掷万千烦恼悲伤于弹指!这个心都能装下。
然后,希望你永远疯疯癫癫快快乐乐!祝福你
登录后才可评论.