温柔一刀

力刀,网坛上掐架论战化名“刀客”。曾插队落户。国内获外科专业博士学位。现为病理医生。美国病理医师协会、美国病理医师学院、国际病理
个人资料
力刀 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

真高兴收到一位网友给我的来信:PRE-MATCH!!!

(2007-10-05 18:36:23) 下一个
发信人: dokknife (力刀), 信区: MedicalCareer
标 题: 真高兴收到一位网友给我的来信:PRE-MATCH!!!
发信站: BBS 未名空间站 (Fri Oct 5 16:26:49 2007)

真高兴收到一位网友给我的来信:PRE-MATCH!!!


在这个网坛上,给我来信和电话咨询的到目前就不下300多人次了。今天
真高兴收到一位网友给我的来信:PRE-MATCH!!!

我唯一的希望是各位得到面试和PRE-MATCH的朋友能把你们成功和失败的经
验教训写出来,与其他尚未达到这一步的CMG学子们分享。给他们以指点。

这是对我的真正的感谢,也是我的唯一希望从你们那里得到的回报。


dok



寄信人:
标 题: Re:请教!
发信站: 未名空间 (Fri Oct 5 10:18:19 2007)
来 源:

刀医生,

首先感谢你的热心帮助,I couldn't believe you would give me your phone number
. I tried to call you but the number seemed to have an extra digit (cell).

Anyway, your article in this forum already gave many textbook-like advice
on
interview. I read them very carefully and learned a lot, especially how
to
turn the interview from passive Q-A to an active interaction and discussion.

And I did just that three days ago in Newark. I want to share the good news

to you: I got the pre-match offer. I know I am indebted to you and your

wonderful articles. You are an asset for us all. Thank you again.

Solute!



--
※ 修改:·dokknife 於 Oct 5 17:18:44 2007 修改本文·[FROM: 140.254.]
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.