面朝大海春暖花开

如何讓你遇見我,在這最美麗的時刻 為這,我已在佛前 求了五百年
正文

总而言之 - All in all

(2007-08-06 19:43:37) 下一个

All in all, it was a very good party.
-总而言之,这是一场很好的聚会。

All in all, I am glad that I visited Boston.
-总而言之,我很高兴游访了波士顿。

All in all, this turned out to be the best year of my life.
-总而言之,这是我一生中最棒的一年。



===《流行英语成语》

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
我有感而发 回复 悄悄话 All in all,I'm happy to read your blog and see the photo everytime.
登录后才可评论.