正文

比较高及各位,请进。关于EB-1.谢。

(2007-04-27 07:56:54) 下一个
我先生是Faculty, 我和他通过学校(employer petition) 申请了H-1 B. 现在他的情况如下。我作为配偶附在他的材料上。

My husband got his I-140 approved in 2006 with a priority date at June 10, 2006. According to his attorney, he hasn\'t been able to start applying for his I-485 yet because the priority date in the Visa Bulletin (currently April 22, 2005 for EB2) is still not close to the priority date on his I-140. As a result, there is no security check in relation to his application.

因为他的priority date 和bulletin date 有backlog, 我们不知道要等多久才可以申请I-485。 现在律师说EB-1 是current 的,没有backlog, 且他们认为我的 credential 更强, 于是建议以我的名义申请EB-l 的 Alien of Extraordinary Ability petition along with arguing an Outstanding Researcher petition。

请问我有没有必要申请, 还是等我先生的申请算了。 没办法,主要还是担心几千快钱打水飘。谢。


以上文本借助www.InputKing.com在线中文输入法输入
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.